A1. Analiza situației actuale și identificarea lucrărilor de întreținere, modernizare și dezvoltare, necesare asigurării unei formări practice, de calitate superioară pentru 2 baze de practică.

A2. Achiziționarea și efectuarea lucrărilor de reparații și modernizare pentru cele două baze de practică cu suprafețe de 200 mp, respectiv 220 mp, dotate cu vestiare și grupuri sanitare. Aceste lucrări constau în reparații și zugrăveli la pereți laterali și tavan, igienizarea substraturilor și înlocuirea pardoselilor cu superfețe adecvate activităților practice desfășurate în aceste spații, renovarea vestiarelor și grupurilor sanitare.

A3. Achiziția de materiale, teste de evaluare și aplicații educaționale pentru cele 2 baze de practică.

A4. Monitorizarea lucrărilor de modernizare a bazelor de practică astfel încât să fie asigurată desfășurarea lucrărilor conform planificări.

A5. Crearea unui instrument de screening, în format digital, cu ajutorul căruia vor fi identificate dificultățile de ordin ocupațional, emoțional și fizic ale studenților UBc.

A6. Realizarea unei aplicații „EChivita” care să permită accesul facil la instrumente cu ajutorul cărora să fie autoevaluată calitatea vieții și a echilibrului ocupațional. În urma rezultatelor obținute aplicația va oferi sugestii de activități și ghidaj spre servicii personalizate de tip ocupațional sau care să implice exercițiul fizic.

A7. Testarea și îmbunătățirea aplicației astfel încât aceasta să fie funcțională și utilă studenților UBc dar și publicului general.

A8. Elaborarea unui toolkit multidimensional (care să conțină resurse pentru desfășurarea de activități fizice, psihologice și ocupaționale, resurse pentru activități profilactice și corectiv-recuperatorii pentru studenții din grupul țintă. Studenții din grupul țintă vor utiliza resursele acestui toolkit beneficiind de suportul studenților și profesorilor formați în O4.

A9. Crearea designului hubului de resurse pentru activități practice și resurse de cercetare ce vor fi folosite în proiect. Vor fi integrate elemente de evaluare, proiectare și intervenție la acestea adăugându-se și resurse adiacente în format video sau text.

A10. Constituirea bazelor de date cu rezultatele obținute în urma procesului de screening. Rezultatele colectate vor fi utilizate atât în demersurile de proiectare a activităților de intervenție cât și în activități de cercetare, implicit în elaborarea de lucrări științifice de către studenți.

A11. Constituirea bazelor de date cu rezultatele obținute în urma intervențiilor.

A12. Introducerea și up-datarea în hub a setului de instrumente incluse în toolkitul necesar intervențiilor de grup și individuale.

A13. Constituirea de către profesori și studenți a unui folder cu resurse bibliografice și video care pot fi utilizate de studenți în activitățile practice.

A14. 15 profesori vor fi formați din perspectiva human centred design într-un atelier de lucru pentru a avea în cadrul activităților proiectului o perspectivă centrată pe dobândirea stării de bine ocupaționale și a unei vieți de calitate.

A15. 40 de studenți vor fi formați pentru a dobândi competențe specifice intervențiilor multidisciplinare, interprofesionale și personale în 2 ateliere de lucru.

A16. Cel puțin 40 studenți din GT identificați ca având dezechilibre ocupaționale, fizice sau

emoționale vor beneficia de evaluare individualizată.

A17. În urma activității de evaluare, experții și studenții vor elabora cel puțin 40 planuri de intervenție personalizată pe care le vor implementa în spațiile renovate.

A18. În spațiile modernizate, mentorați de experți, studenții vor aplica planurile individualizate folosind o abordare multidisciplinară.

A19. Desfășurarea de activități practice de grup pentru studenții cu dezechilibre similare. Studenți și experții proiectului vor implementa activitățile regăsite în toolkit alături de alte activități adaptate particularităților grupului.

A20. Studenții care au beneficiat de intervenție vor fi evaluați la finalul aplicării programelor personalizate în vederea identificării evoluției în plan ocupațional, fizic sau emoțional.

A21. Diseminarea activităților și rezultatelor obținute în cadrul unui eveniment cu participarea a cel puțin 60 studenți, cadre didactice și reprezentanți ai comunității locale.

A22. Publicarea unui articol în revistă indexată în baze de date internaționale, prin care sa fie

valorificate rezultatele colectate în urma procesului de screening.

A23. Realizarea paginii web a proiectului care va conține informații despre proiect, o zona de resurse de cercetare și resurse pentru intervențiile de tip multidisciplinar.

A24. Managementul proiectului. Activitatea presupune gestionarea relației echipei de management cu experții pentru implementare, gestionarea și evaluarea realizării activităților proiectului, atât a celor de realizare a lucrărilor de reparații și modernizare cât și a celor cu beneficiarii direcți ai proiectului.